tag:blogger.com,1999:blog-7973614758321970093.comments2020-02-04T13:04:40.546-08:00lystrupstationAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/06182437669612663469noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-7973614758321970093.post-17207383144249357652020-02-04T13:04:40.546-08:002020-02-04T13:04:40.546-08:00Hej Jan
Har du et varenummer på den Weinert krog?
...Hej Jan<br />Har du et varenummer på den Weinert krog?<br />Det ser super godt ud på den F'er :)Skotthttps://www.blogger.com/profile/17689496662530610084noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7973614758321970093.post-43291158771130755102012-11-19T09:47:48.345-08:002012-11-19T09:47:48.345-08:00Hej Claus.
Tak for din kommentar og ros. Hvad jeg...Hej Claus.<br /><br />Tak for din kommentar og ros. Hvad jeg ikke skrev, var at vognen på ingen måder er færdig patineret. Den skal naturligvis have mere smuds og rust på puffer osv.<br /><br />Jeg laver flest opdateringer på min facebookside, da jeg får mest respons der :-)<br /><br />https://www.facebook.com/LystrupStation?ref=hl<br /><br />hilsen JanAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/06182437669612663469noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7973614758321970093.post-70663022642371299672012-11-19T09:01:45.331-08:002012-11-19T09:01:45.331-08:00Det er blevet en flot vogn. Vognens godt tilsmudse...Det er blevet en flot vogn. Vognens godt tilsmudsede tilstand kontrasteres dog en lille smule af de meget blanke puffere. Men et godt helhedsindtryk er fint.<br /><br />Og en fin blog, som kun har et problem, nemlig at der ikke er hyppigere opdateringer!Claus Nielsenhttps://www.blogger.com/profile/08941765156840735956noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7973614758321970093.post-4732388322839483142012-10-31T14:11:14.146-07:002012-10-31T14:11:14.146-07:00Hej Jan. Jeg synes det ser mægtig flot og naturtro...Hej Jan. Jeg synes det ser mægtig flot og naturtro ud. Man ser tit sådan en godsvogn stå på et sidespor på en provinsstation. Den ser bare ud som om den har ståe der altid. Men burde du ikke skifte DB-logo ud med et DSB-logo? Det er måske et dumt spørgsmål, for jeg har ikke så meget forstand på dette... Måske strander DB-godsvogne tit på det danske jernbanenet? Vh. BentAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/03202885144954119649noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7973614758321970093.post-80965615127264216332012-05-25T14:06:01.673-07:002012-05-25T14:06:01.673-07:00Hej Sundborg.
tak for dit indlæg. Jeg følger også...Hej Sundborg.<br /><br />tak for dit indlæg. Jeg følger også din blog. Dine indlæg er rigtigt fine synes jeg. <br /><br />mht. forurening har du ret, men der kommer også nogle updates henad vejen.<br /><br />hilsen JanAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/06182437669612663469noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7973614758321970093.post-75059700794049659182012-05-25T06:13:29.761-07:002012-05-25T06:13:29.761-07:00Det ser rigtigt lovende ud synes jeg! Jeg synes og...Det ser rigtigt lovende ud synes jeg! Jeg synes også rigtig godt om den måde du har sat dig ind i baggrunden for kartoffelmelsfabrikken - det giver et solidt grundlag for realistisk trafik på anlægget.65.000 tons kartofler er mange vognlæs! Glæder mig til at se mere.<br /><br />M.v.h.<br /><br />Sundborg<br /><br />P.S.: Er der ikke noget med, at kartoffelfabrikker forurener en del? I hvert fald i gamle dage, hvor spildprodukterne blev ledt direkte ud i åer og vandløb?Anonymousnoreply@blogger.com